kraków agencja reklamowa, agencja pr kraków

Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Kiedy prowadzi się firmę, niezależnie czy jest się usługodawcą, wytwórcą czy dystrybutorem, akcje marketingowe winny być ważnym elementem podnoszenia jej rozpoznawalności. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na utworzenie i opłacanie swoich wydziałów ds. marketingu, jednak niewielkie firmy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz obwoluty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż zostanie ono poprawnie użyte w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, plakatów, billboardów bądź ulotek. Agencja reklamowa napisze również przyciągające, unikalne teksty na stronę internetową zleceniodawcy, jak również zaplanuje strategię interakcji z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak np. Facebook, Instagram czy Twitter.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są zwłaszcza do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się promocją. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w organizacji spotkań z klientami, konferencji czy targów wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, te obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie harmonijnego oraz kompetentnego zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej zorganizowanie imprezy integracyjnej czy też opracowanie planu szkoleń. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do jak największego grona kompetentnych profesjonalistów. Pozwala to na delegowanie wszystkich działań promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku marki.

Adres firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]