Usługi SEO – wybieraj doświadczone agencje

Usługi SEO – wybieraj doświadczone agencje

Na seo4.net uzyskasz więcej informacji o SEO.

Przedsiębiorstwa i właściciele witryn internetowych, którzy chcą pojawiać się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na minimum kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podjęcie działań osobiście. Nie dysponując doświadczeniem w kwestii SEO i nie obserwując regularnie komunikatów o zmianach w algorytmie Google, trudno działać poprawnie i – najważniejsze – efektywnie. Kolejne podejście to stworzenie etatu dla biegłego SEOwca, niemniej jednak nie każda firma może sobie na to pozwolić ze względu na budżet. Trzeci sposób to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Budżet skierowany na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą zlecania działań agencji SEO jest to, że pomijając specjalistów od SEO w zatrudnione są tam również osoby od kampanii Google Ads, projektowania graficznego, content marketingu i kodowania służące rzeczowym wsparciem w tych obszarach.

Firma SEO – postaw na taką, która działa w branży od lat

Polskich agencji SEO jest mnóstwo. Czym kierować się w toku poszukiwań podmiotu, która podniesie naszą widoczność w SERPach? Radzimy wybrać agencję, która istnieje na rynku od kilku lat. Liczba agencji SEO, ale również tych kreatywnych oraz reklamowych, co roku rośnie, co niekiedy nie łączy się z jakością usług. Wybierając firmę, która funkcjonuje od minimum dekady, można mieć pewność, iż ma ona duże doświadczenie i może w każdej chwili zaprezentować szerokie portfolio swoich poprzednich klientów. Na stronach agencji SEO nierzadko obecna jest zakładka „Case study”. Przed zatwierdzeniem umowy powinno się przeczytać opisy takich przypadków, żeby samemu sprawdzić, jakich efektów można oczekiwać po danej agencji, a także to dla jakich branż pracowała i z jakimi zadaniami przyszło im się zmierzyć. Najlepsza agencja SEO to taka, której praca jest przejrzysta: pisze o planach prac na zbliżające się miesiące, ale także przesyła raporty ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.

Następny ważki aspekt to spersonalizowana oferta i dostrojenie zakresu działań do potrzeb działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeżeli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w kilka minut, a oferta sprawia wrażenie sztampowego szablonu, należy traktować to jak sygnał alarmowy. Po otrzymaniu zapytania pracownik doświadczonej agencji SEO winien skontaktować się z potencjalnym klientem, aby poprosić o dokładniejsze informacje o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej wszechstronnej oferty. To dane, których nie da się wyszperać tak po prostu w internecie, jak przykładowo informacja o prowadzonych dotąd pracach SEO i o kluczowych dla klienta usługach albo towarach, które zamierza wypromować.

Opłata za usługi agencji SEO – jakich ofert unikać

Z nieufnością powinno się potraktować firmy SEO, które proponują współpracę z opłatą za uzyskany rezultat. W takim modelu zleceniodawca rozlicza się z firmą SEO wówczas, kiedy frazy kluczowe uzyskają ustalone w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top5 albo Top10). To wciąż dość popularny sposób rozliczeń, lecz wiąże się ze znacznym zagrożeniem – można bowiem osiągnąć szybki efekt przy pomocy łamania zasad ustalonych przez Google. Stale aktualizowany algorytm dodatkowo nie pomaga w spełnieniu obietnic złożonych klientowi, zatem sumienna agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych wyników. Jeśli chodzi o opłatę za współpracę z agencją SEO, to z rzadka jest ona stała – co do zasady w pierwszych miesiącach po zawarciu kontraktu konieczne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, by przeprowadzić szczegółowy audyt SEO, a w następnej kolejności wdrożyć wszystkie wynikłe z niego prace. W kolejnych miesiącach współpracy, jak strona klienta jest już zoptymalizowana, koszty działań bywają znacznie mniejsze.

Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]