Jogging jest w ostatnich latach ulubioną aktywnością wielu Polaków. To sport, który można uprawiać wszędzie, gdyż nawet w ogromnych aglomeracjach znajdą się spore tereny zielone oraz deptaki, gdzie można pobiegać. A co najistotniejsze – bieganie nie wymaga znacznych nakładów finansowych. Wystarczy przecież mieć przewiewny t-shirt, dobre obuwie i odrobinę determinacji.
Pakiety gadżetów dla biegacza – nie tylko t-shirty oraz numery startowe
Również w niewielkich miastach co roku organizowane są biegi, w których biorą udział zarówno zawodowcy, jak i miłośnicy tego sportu. Zgłoszenie się na taką imprezę sportową w szeregu przypadków łączy się z kilkunasto złotową wpłatą, w ramach której poza dopuszczeniem do startu sportowcy odbierają również parę gadżetów. Podstawą takiego pakietu gadżetów przeważnie jest identyfikator zawodnika,oddychający t-shirt , rzadziej napój izotoniczny. Jednak coraz częściej organizatorzy imprez biegowych dodają do nich rzadziej spotykane gadżety dla biegacza. Na bardziej głośnych eventach sportowych mogą to być np. nerka, czyli pas sportowy na biodra, opaska do biegania, w której można umieścić klucze lub telefon, albo mały ręcznik do wytarcia potu. Biegacze bardzo cenią sobie takie komplety gadżetów, ponieważ nawet jeśli nie wywalczą w zawodach pozycji na podium, to t-shirt z nazwą imprezy pozostanie na zawsze pamiątką z udziału w biegu. Co najważniejsze, jest to pamiątka użyteczna, którą biegacz może wykorzystywać w czasie dalszych treningów.
Stosowanie gadżetów dla biegaczy w działaniach reklamowych
Wielkie i małe imprezy sportowe rzadko radzą sobie bez pomocy patronów, którzy sfinansują ich organizację. Tradycyjnie logotyp sponsorów i organizatorów biegów zamieszcza się nie tylko na ulotkach czy billboardach reklamujących wydarzenie, ale także i na gadżetach wręczanych biegaczom. Zależnie od rodzaju surowca czy tkaniny, z którego wyprodukowane są gadżety dla biegaczy, do umieszczenia na nich logotypu sponsorów używane są różnorodne techniki nadruku. W przypadku odzieży sportowej jest to głównie sitodruk, który gwarantuje dużą wytrzymałość grafiki.